Často kladené otázky

Evoluce

V čem je Foxdeli lepší než současný Balíkonoš?

Foxdeli vychází z toho nejlepšího, co Balíkonoš představuje – a přidává k tomu nové funkce, se kterými je bezproblémové doručování objednávek z vašeho e-shopu snazší než kdy dříve. Nabízí již známou správu všech přepravců z jedné aplikace. Tím to všechno ale teprve začíná. Foxdeli vám dá možnost ovlivnit vše, co následuje po zabalení objednávky do krabice až po bezproblémové doručení zásilky vašemu zákazníkovi. Srozumitelná komunikace je ta správná cesta k pohodovému doručení objednávky a zákazníkovu spokojenost. Štítky s logem vašeho e-shopu, vlastní Track&Trace stránky pro sledování doručení zásilky vašimi zákazníky. Navíc s možností reklamace a vratky. Informační emaily a sms při doručování budou od nynějška nést vaše logo a vaše sdělení. Již žádné logistické termíny již žádná “přepravština” při doručování objednávek z vašeho e-shopu. Foxdeli notifikační centrum poskytuje možnost ovlivnit celý průběh doručování díky srozumitelným informacím v ten správný čas a to jak vám, tak vašim zákazníkům.

Kdy dojde k evoluci systému?

Foxdeli spustíme 20.3.2019. Všechna nastavení a data z Balíkonoše jsme pečlivě přesunuli do nového systému a garantujeme vám, že o žádná data ani informace nepřijdete.

Co se s Balíkonošem stane, až se přepne na Foxdeli?

Balíkonoš se bude od 1.4. jako samostatná značka věnovat poradenství a prodeji přepravy. O zákazníky se bude v tomto ohledu nadále starat zkušený prodejní a zákaznický tým jako doposud.

Pro koho je Foxdeli určeno?

Pro všechny e-shopy bez rozdílu obratu nebo počtu objednávek. Pro všechny, kteří chtějí mít pod kontrolou doručení objednávek svým zákazníků. Pro všechny, kteří chtějí zadávat přepravu pro více dopravců z jednoho místa. Pro všechny, kteří nechtějí čekat na dotaz zákazníka “kde je má objednávka”, a místo toho podobným dotazům předcházet, Pro všechny, kterým záleží na spokojenosti zákazníků. Pro všechny, kterým záleží na pozitivním vnímání jejich značky.

Bude možné Foxdeli obsluhovat v původním prostředí Balíkonoše?

To bohužel možné nebude. Foxdeli jsme i z pohledu přívětivého uživatelského ovládání vyvinuli tak, abyste získali větší přehled nad doručováním objednávek zákazníkům. Foxdeli je ve všech směrech lepší, jedná se o důkladně promyšlenou evoluci Balíkonoše.

Kdo se o mě postará, když budu mít nějaký problém s přepravou?

Jakékoliv dotazy ohledně přepravy zásilek, které máte od Balíkonoše zprostředkované bude i nadále zodpovídat zákaznická podpora Balíkonoše. Můžete se na nás obrátit kdykoliv ve všední den mezi 9:00 a 17:00. Jsme vám k dispozici hned na několika kanálech – na telefonu, mailu či chatu přímo na našem webu.

Platí nadále ceny přepravy, které máme od Balíkonoš.cz?

Ano, ceny přepravy od Balíkonoš.cz zůstávají zachovány. Ceník aplikace Foxdeli.com neleznete ZDE.

Ovládání a data

Jak se do Foxdeli přihlásím?

Jednoduše na www.foxdeli.com. Přihlášení bude snadné, stačí použít vaše současné údaje, které používáte pro přihlášení do Balíkonoše. Nebojte se, Foxdeli mluví česky.

Najdu ve Foxdeli vše, na co jsem byl zvyklý v Balíkonoši?

Ano a nejen to. Ve Foxdeli najdete také brandování přepravních štítků, vytváření vlastní brandované Track&Trace stránky, notifikační centrum “problémových zásilek” a mnohé další funkce. Podrobné informace o funkcích Foxdeli aplikace naleznete ZDE.

Přijdu o některé funkce?

Ve Foxdeli nebude možné nakupovat přepravu ani obalový materiál. Nákup přepravy a obalů realizujte přes aplikaci Balíkonoš.cz nebo se obraťte na jeho zákaznickou podporu.

Mohu se vrátit zpět do Balíkonoše, když mi nebude Foxdeli vyhovovat?

Účet u Balíkonoše v podobě, jakou znáte, bude možné využívat pouze do 31. 3. 2019. Poté v něm budete moci spravovat pouze zásilky, jejichž přepravu si od Balíkonoše zakoupíte. Z Balíkonoše se stává internetová přepravní služba. Bude poskytovat poradenství a prodej přepravy po celém světě jako doposud. Samozřejmě nabídne i možnost nákupu obalového materiálu,.

Platba

Jak probíhají platby ve Foxdeli?

Při spuštění bude Foxdeli vystavovat fakturu za službu jednou měsíčně, v blízké době nabídneme i možnost automatické platby kartou. Všem současným zákazníkům Balíkonoše dáváme Foxdeli do 31. 3. 2019 zdarma.

Dostanu měsíční fakturu? A kde ji najdu?

Ano, faktura bude odeslána každý měsíc na vaši e-mailovou adresu, kterou jste zadali při registraci do Balíkonoš.cz.

Mohu si dopředu zjistit, kolik mě bude Foxdeli měsíčně stát?

Ano, ceník Foxdeli je nastavený tak, aby reflektoval objem odeslaných zásilek. Cenu za správu objednávek s Foxdeli zjistíte zde.

Chtěl bych platit faktury převodem. Musím zadávat platební kartu?

Ne, při platbě na fakturu nemusíte platební kartu vyplňovat.

Nechci přejít a platit

Nechci přecházet na placený systém, mohu zůstat u Balíkonoše?

Samozřejmě můžete. Svůj účet u Balíkonoše však budete moci využívat pouze na správu zásilek, jejichž přepravu vám Balíkonoše zprostředkoval. Na správu zásilek všech vašich dopravců jsme vyvinuli Foxdeli. Chápeme, že vám vyhovuje stávající řešení a nechcete nic měnit. Strávili jsme mnoho času tím, abyste byli ještě spokojenější, byla by škoda novinku nevyzkoušet – nic za to nedáte!

Mohu používat Foxdeli zdarma jako nyní Balíkonoše?

Ano, můžete. První kategorie ceníku Starter je k užívání zdarma. Je určena nově založeným či rostoucím e-shopům. V této kategorii můžete odesílat až 30 zásilek měsíčně. Po překročení tohoto objemu je již nutné přejít do placené licence Professional, která vám nabídne všechny pokročilé funkce naší aplikace.

Přeprava

Mohu přes Balíkonoše nadále nakupovat přepravu zásilek?

Ano, můžete. Balíkonoš bude v Česku nadále poskytovat poradenství a prodej přepravy tak jako doposud.

Značka

Co znamená Foxdeli a proč zrovna tento název?

Foxdeli je zkratkou anglického Fox (liška) a Delivery (doručení). V naší společnosti se zaměřujeme především na péči o zákazníka a to jak na naší straně, tak na straně e-shopů. Snažíme se vytvářet elegantní, chytrá řešení na základě bystrých postřehů od zákazníků e-shopů a e-shopů samotných. Proto je pro nás liška – bystré a chytré zvíře – skvělým zástupcem.

Ceník

Ceník jsme navrhli s ohledem na všechny velikosti e-shopů. Rozdělili jsme jej do tří kategorii podle objemu reálně odeslaných zásilek. První kategorie Starter je určena začínajícím či rostoucím e-shopům. Tato kategorie je omezena objemem 30 zásilek za měsíc a je pro uživatele zdarma. Druhou, nejpoužívanější kategorií je Professional, který vyhovuje malým až středně velkým e-shopům s objemem zásilek do 5000 měsíčně. Nabízí již všechny pokročilé funkce Foxdeli pro hladké doručování objednávek z vašeho e-shopu. Třetí kategorií je Enterprise určená velkým e-shopům s individuálními požadavky.

Poptávka
Poptávka služeb Můžete poptat následující služby:
  • Balíky
  • Palety
  • Kontejnery
  • Obalový materiál
  • Tisky
  • Listovní zásilky
  • a další…
Nezávazná poptávka